Anjeli všedného dňa

 

Skutočne som zvedavý, ako bude prijaté to, čo sa chystám napísať. A neviem sa dočkať toho, keď to zistím. J

Je nás na Zemi vyše 7 miliárd a stále máme pocit, že sme tu na to všetko sami. Často sa utiekame k tomu, že hľadáme útočisko, pomoc, radu u „vyšších“ bytostí, o ktorých máme utkvelú predstavu, že sú lepšie, či mocnejšie, ako my, nedokonalí a slabí ľudia. A vôbec sa tomuto nedorozumeniu nečudujem, vzhľadom na množstvo mýtov, ktoré sa s týmito entitami, ktoré zvykneme označovať ako anjelov, či duchovných strážcov, spájajú.

A čo ak by som teraz napísal, že my ľudia sme naopak, vyššia verzia toho, čo nazývame anjelmi? Že máme dokonca väčšiu (právo)moc, ako mnoho z tých usmievavých, vraj okrídlených jedincov? Bolo by to odo mňa príliš trúfalé? Nuž, trúfalé možno, ale vonkoncom nie nepresné. J Dokázal by som o tom napísať menšiu knihu, ale tých ste už iste vo svojom živote prečítali viac ako dosť, preto si dovolím urobiť niečo iné. Skúsim Vás o tom všetko presvedčiť na Vašom vlastnom zážitku, no budem od Vás potrebovať aktívnu pomoc.

Bez ohľadu na to, čo si myslíte o tom, čo som napísal vyššie, skúste raz svoju schopnosť „vytvárať domnienky“ využiť onakvejším spôsobom, ako to obvykle robíme. Prosím, skúste si predstaviť, že VY, teda TY, TY, aj Ty, ste skutočne niekým, koho môžeme nazývať ANJELOM, ktorý má dočasne namiesto bieleho rúcha a jet packu na chrbte, oblečené ľudské telo. Áno, presne tú fyzickú schránku, cez ktorej optickú časť práve čítate tieto riadky. Prosím, pripustite vo svojej predstave, že ste dokonca schopní konať skutky, ktoré zväčša pripisujeme len schopnostiam anjelov. No a následne začnite v tomto kontexte žiť svoj deň.

Jednoducho to, čím disponujete v DANEJ CHVÍLI, využite preto, aby ste svetu ukázali, že ste ANJEL a v tomto duchu dýchajte, myslite, konajte. Nechajte najskôr predstavou, seba ako anjela, naplniť svoju myseľ a potom celé svoje JA, prostredníctvom svojho konania. Týmito krokmi postupne môžete odblokovať i svoje „nadprirodzené schopnosti“ a byť schopní konať i skutky, ktoré zvykneme označovať ako zázraky. Lebo, čo je pre človeka zázrakom, je pre anjela, nudnou rutinou. J

A možno Vám v tom pomôže i jednoduchá mantra, ktorú si môžete povedať vždy, keď bude cítiť, že je treba. Znie: „Ja viem, som anjel, mám jeho schopnosť aj moc. Som tu preto, aby som seba ako anjela, svojimi skutkami, na Zemi označil a osvedčil. Preto čokoľvek čo robím, je hodné môjho mena.“

Toto je opäť cesta (technika) „kvantovania“ pre tých z Vás, ktorí hľadáte „skratky“ a nemáte čas a chuť ísť na to všetko pekne krok za krokom, postupnými cvičeniami, čo je cesta isto oveľa istejšia. Ale aj pri tomto „anjelskom rituále“, isto zažijete úžasné veci a uvidíte, že liečiteľ, mystik, či senzibil, sa skrýva v každom jednom z nás. Stačí sa na to len rozpamätať. J

Vďaka za pozornosť, milí nositelia svetla. :)

Kristián Tino Beňo

www.instagram.com/matrixenergie