Bolestivé bruško malého bábätka.

       Mnohí ľudia o mne vedia, že mojim koníčkom je pestovanie, zber a spracovanie byliniek na rôzne čajové zmesi a tinktúry, elixíre a pod. Jedného dňa som prijal pozvanie od starej maminky niekoľkomesačného anjelika, ktorého už niekoľko mesiacov bolieva bruško, nemôže spinkať, ale lekári nevedia nájsť žiadnu diagnózu. Vraj by som mohol doniesť nejaký dobrý čaj na spanie pre matku dieťaťa a nejakú mastičku od bolesti. Preto že ja som trval na tom, aby som sa mohol stretnúť s matkou dieťaťa, stretnutie prebehlo s matkou dieťaťa a jej anjelikom u matky mladej mamičky.

        Spýtal som sa matky dieťaťa: „Čo vás trápi?“ ona odpovedala: “Viete, už od našej svadby bývame u svokrovcov, ono sa to už nedá vydržať. Svokra sa do všetkého stará, o všetkom chce rozhodovať, viete ja ju tak ne....“ Po niekoľkých minútach sa mladá mamička konečne z hĺbky duše nadýchla. Manžel pracoval na týždňovky, vôbec si nemyslel, že bývanie u jeho rodičov môže byť nejaký problém.

          Spolu sme metódou – 2 bodov transformovali dlhodobo vytvorené negatívne energie a pocity na najhlbšej bunkovej úrovni, vrátane DNA.  Na úrovni ľudského srdca došlo k prijatiu daných emócií, k pochopeniu situácie. Na konci stretnutia bolo vidieť na tvári mladej mamičky úsmev. Jej plynulé dýchanie a rozjarené oči napovedali, že to bude už omnoho lepšie. Dieťatku sa zlepšil zdravotný stav. Ešte vyskytli v rodine rôzne situácie, ale mladá mamička už na ne  reagovala inak.

S láskou juraj.