Mám strach zo smrti, že neuživím rodinu.

        Zvoní mi telefón, tak ho zdvihnem. Cítim a zrakom srdca vidím, že na druhej strane je mladá tmavovlasá žena s čiernymi očami, ktorá začína rozhovor: „Dostala som na vás kontakt od ... prosím vás pomôžte mi. Mám strach zo smrti, mám strach, že neuživím rodinu, mám strach, že ....“ V myslí mi prebiehajú myšlienky – joj toľko veľa, veľa, veľa strachu ... Po krátkom rozhovore sme sa dohodli na osobnom stretnutí.

          Na osobnom stretnutí som zistil, kedy naposledy zažila klientka tieto pocity strachu, tiež čo ju na tom trápi, tiež čo je na týchto pocitoch to najhoršie. Klientka bola na tom tak zle, že už nemohla ani v noci spávať, mávala nočné mory a pod. Tiež jej detstvo bolo dosť náročné, aj tam boli príčiny mnohých problémov. Vyčistili sme pocit strachu na najhlbšej bunkovej úrovni, vrátane DNA na všetkých úrovniach bytia. Hlboké pochopenie príčin a súvislosti v priebehu pár minút zmenilo tvár danej ženy na vedomú bytosť, ktorá sa začala usmievať.

          Ešte niekoľko dní boli nálady ako na hojdačke, ale už pani vedela, ako pracovať so svojimi emóciami,  a s emóciami svojich blízkych. Tiež sa upravil aj spánok. Zvýšilo sa jej sebavedomie, pociťovala nárast svojej vnútornej sily, ktorú si nevedela vysvetliť, kde sa zobrala. Aj o tom je úžasný a jedinečný dar pozemského života.

S láskou Juraj.