Zostáva mi pár mesiacov života

     Dostal som e-mail od asi 30 ročného muža, ktorý začínal slovami: „Rád by som sa s vami stretol osobne, mám rakovinu pankreasu, metastázy na pečeni a lekári mi povedali, že mi zostáva pár mesiacov ... prepáčte mi nejaké chyby v texte, ale tlačia sa mi slzy do očí a ťažko sa mi píše.“ Priznám sa, že pri čítaní tohto e-mailu a tiež i teraz mi vypadla nejedna slzička. Tak sme si dohodli stretnutie u neho doma.

     Rozhovoru sa zúčastnila i jeho manželka, čo bolo veľmi výborne, pretože problém sa týkaj oboch. Zistili sme, že aj u iných rodinných príslušníkov sa vyskytujú onkologické problémy a prejavy nenávisti, zlosti, ubližovania, závisti, strachu sú v širokej rodine na dennom poriadku. Transformovali sme negatívne pocity v príčine kvantovou technikou cez 2. body. Pretože som náboženský založený, a oni s tým súhlasili, tak som im na záver stretnutie odporučil aj nejaké modlitby. O mesiac mal ísť ešte na jednu operáciu pankreasu. Tak sme sa dohodli, že pred operáciou mi dá vedieť, ako sa cíti a že sa s manželkou budeme za neho modliť.

          O dva mesiace som dostal sms: „Pôvodná operácia sa pre nedostatok miesta v nemocnici odložila, dnes som bol na predoperačnom vyšetrení a lekári sa skoro pre do mnou pohádali, že stav pankreasu je o 50 % lepší a operácia nebola nutná a metastázy na pečeni sa celkom stratili. Ďakujem Bohu, že vás ma poslal do cesty, ďakujem i vám z celého srdiečka.“ Prepáčte, už končím, lebo mi na klávesnicu padajú slzy ....

S vďakou Juraj.