Mám problémy s močovými cestami

          Po krátkom uvítaní začala mladá pani sama od seba rozprávať: „Veľmi často mávam problémy s močovými cestami. Beriem na to aj lieky, ale je to dlhodobá záležitosť. Po určitej dobe sa to zlepší, ale potom je to ešte horšie. Keď ja by som chcela, aby všetci v mojom okolí boli  spokojní, šťastní. Každému sa snažím pomôcť. Som veriaca, prosím aj Ježiša Krista o pomoc, ale zatiaľ, ako by moje prosby neboli vypočuté. Už som z toho zúfalá“.  Pretože som tiež veriaci,  na je poznámku som reagoval výrokom nášho Pána Ježiša Krista. Určite poznáte slová Ježiša: „Ešte jedno prikázanie vám dávam. Milujte blížneho, ako seba samého“. Viete o tom, že fyzické telo tiež slúži ako chrám Božieho Ducha a tak sa treba aj o neho starať? Ona súhlasne odpovedá: „To viem“. A dodávam: „A ako sa vy staráte o svoje fyzické zdravie?“ Pani zodpovedala: „Na to nemám čas“. Tak sa pýtam ďalej: „Obličky máte v poriadku?“ Po chvíľku ticha prišla odpoveď, ktorú som vopred očakával: „Po poslednom vyšetrení, nie.“ Tak pripomínam: „Už je najvyšší čas, urobiť zmenu vo svojom živote. Čo vy na to?“ Odpoveď na túto otázku bola jednoznačná tým, že pani sklonila hlavu a hovorí: „Pomôžte mi prosím.“ A tak odpovedám: „S Božou pomocou to zvládneme.“

            Tak sme začali riešiť pocit menejcennosti. Zistili sme, kedy sa tento pocit objavil v jej živote oveľa skôr. Tak sme tento pocit prečistili na najhlbšej bunkovej úrovni, vrátane DNA.  Jeho prijatím, pochopením a transformovaním a začal na tvári menovanej objavovať úsmev. Ako doplnková liečba bola menovanej doporučený čajová zmes na obličky a močové cesty a tinktúra z prasličky roľnej.

    S pokorou Juraj.